tisdag 2 februari 2010

hömm..

Idag har detta hänt:
1. Bussen körde ifrån mig precis vid hållplatsen imorse, trots att jag sprungit hela vägen och dessutom kommit fram till bussen.
2. Maten var slut, precis som vanligt. Varför ska just vi få den mattiden då alla ätbara maträtter + salladen är slut?
3. Vi såg en otextad dokumentär om Darwin på BiB, jättelång -> jättetråkigt och väldigt extrent sömnframkallande. Jag kan ju säga att mer än halva klassen MINST halvsov efter halva..
4. Min nagel gick av :'( Det gjorde jätteont :(
5. Missade två tåg från östra + fick vänta i en halvtimme på ersättningsbuss i kyrkbyn. Bajs på SL.
Men, trots att dagen varit jättedum så har jag även kommit på två jättebra planer inför torsdag då jag är ledig (bortsett från körlektion 0750 :'( buhu) och min lilla älskling blir en stor pojke :D Hehe.. kan ju säga att dessa två saker hänger ganska mycket ihop med varsin av planerna ;)

2 kommentarer:

  1. naaw, låter jobbigt :( du skulle nog behöva en kram, o om du inte va så långt bort så skulle du få en oxå :/ den får vänta tills på torsdag, då lovar jag att du ska få en :) puss <3 dedär planerna låter intressanta btw :O

    SvaraRadera
  2. jag skulle jättegärna vilja ha en kram :) imorn så ;)
    hehehe (A) får väl se om du upptäcker planerna imorn ;)

    SvaraRadera