fredag 25 april 2008

aj

Någon gång inatt vaknade jag och hade jätte ont i benet, typ kramp-känsla. Men sen gick det över, och när jag vaknade hade jag glömt bort det. Tills jag skulle ställa mig upp, då var det som att ha träningsvärk, fast bara på en speciell del av benet. Då kom jag ihåg att det hade gjort ont under natten, fast jag var inte riktigt helt säker på att det var på riktigt. Inte en dröm alltså.
Flera gånger under dagen har jag också blivit påmind om att jag fick ont i lillfingret när vi spelade volleyboll. Fick en boll på fingret så det böjdes bakåt. Och om det får vikt på sig gör det skitont, vilket det inte gör annars. :(
Fast lite kul har jag haft också, som gympalektion. Hållt i en lektion. Vi spelade volleyboll (smart nog) och innan själva lektionen spelade jag med J, och blev varm, men sen skulle vi (jag, och två från 9B) vara lärare. Och alltså domare. Det gick rätt så bra, vi fick VG på det ;)

---

If you don't believe me,
Then just look into my eyes,
'Cause the heart never lies.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar