onsdag 23 april 2008

"/

Efter lunchen satt jag ute i solen i typ 2 ½ timme, för det var omprov på spanskan som jag inte behövde göra, och sen var det raster. Man kan se lite skillnad mellan den hud som är täckt med kläder och den som inte är det =D

Sen var vi och lyssnade på någon författare i Solna C, han har skrivit Dogge bland annat. Han var tråkig att lyssna på, men vi fick i alla fall gratis godis. Men sen när vi hade slutat och vi skulle hem så kom inte bussen. Jag och J stod och väntade på den i typ 30 minuter, och tänkte att den bara var sen. Vi stod och pratade och fick folk att titta lite snett på oss, men det var kul. J tog också en massa bilder på förbipasserande cabrioleter ;) Men till slut kom en buss som lät alla sina passagerare gå av. Och ingen fick gå på x( Chauffören sa att han inte hade tillstånd att köra eftersom det var så mycket köer.

Så då sprang jag ikapp J som hade börjat gå hemmåt, och så hade vi sällskap nästan hela vägen till stationen. Vi gick förbi flera av cabrioleterna som blev fotade, vilket faktiskt bevisar att det var nästan stillastående köer. Och sen åkte en ambulans mellan filerna, förbi alla bilar, så det kanske hade varit någon olycka. Men, i alla fall, så valde jag att ta pendeltåget hem. Och eftersom jag gör nästan vad som helst för att slippa åka det norrut, så var det hemskt :'( Det slutade med att jag var hemma 5, istället för vid 4 som jag skulle ha gjort om allt fungerat som det skulle "/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar