tisdag 22 april 2008

;)

Vi fick pankakor till lunch i skolan idag :D och jag och A tog lite mer än man igentligen fick. Sen så satt vi ute på rasterna och solade och tittade på när nästan hela klassen (inklusive J) spelade volleyboll. Det var skönt i solen, och svårt att se planen i motljuset.
När jag kom hem stannade jag kvar ute i solen i några timmar, åt middag, gjorde läxor, lekte med Kasper och solade. Fast solen försvann efter ett tag runt husknuten, och det blev kallt på min stol. Så jag gick in och satte mig här framför datorn. Fick höra om lite misslyckat försök att kontakta mig, fast det blev ett sms till helt fel person. Men den som ville konatkta mig fick till slut min msn, och blev typ glad.

Och sen vill jag bara säga:
  • att Björn Gustafsson inte är Björn Borg, eller tvärt om kanske :S men det verkade inte Karin veta på SOn idag.
  • vad är det med alla som börjar på A och Lars Winnerbäck, och speciellt hans låt Kom Änglar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar