onsdag 2 april 2008

Tarragof

Hahah, jag är smart: om jag inte har något att jämföra med så e du inte bra eller dålig. det finns ju då inga bra eller dåliga och då kan inte du vara nåt av det. då e du den enda som räknas. Enligt Agnes i alla fall..så är jag smart. :D

Fick en spruta idag :'( Det är inte såå hemskt, men nu har jag ont i armen.. Det är jobbigt och jag kommer inte kunna ligga på den armen sen när jag ska sova. Hmm..
Sen vill jag bara påminna vissa om att det är onsdag idag, inte tisdag eller något annat. Och det är minst två personer som behöver veta det.

U Stay if you wanna love me, stay
Oh don't be shy, let's cause a scene
Like lovers do on silver screens
Let's make it yeah, we'll cause a scene
U

1 kommentar:

  1. ja e glad att jag inte behövde få nån spruta, asso jag hatar sprutor!!!

    SvaraRadera