tisdag 1 april 2008

K 8ö=

När jag kom hem var Kasper i rödalinan där ute, och han blev jätteglad när lillmatte kom hem. =D Fast jag var smart nog att stanna utanför hans räckvidd och sen springa upp till dörren för att undvika honom och hans smutsiga små tassar. Sen bjöd jag Kasper på melon utklädd till kiwi. Eller kiwi som smakade melon. Allvarligt talat.

Sen följde jag med mamma på hundkurs, och det var kallt. Jag satt i gräset i nästan en timme, dumt nog. Burrr..! Fast jag höll i kursledarens hund ett tag, det var ganska kul. Den hade jättefin och mjuk päls. (Mamma: inte visa, länka till eller citera för Cattlin. Cattlin är fortfarande inte ett bra namn på nån som håller på med hundar.)

Men, skolan. Vi hade matteprov sista lektionen. 16 av 20. Fast det var oförberett inför NP, så det var okej. Och så började vi med samhällsekonomi på SO:n, det var ganska enkelt. Bara läsa i boken och skriva om.


8ö= betyder (L)

1 kommentar:

  1. Hail the girl who invented the 8ö= word! :D wooooho! xD

    SvaraRadera