onsdag 4 november 2009

snö

(Bild: Odenplan i december förra året)
Körlektionen idag gick ganska bra faktiskt, och nästnästa gång ska jag tydligen ut på okänd mark. Lite oroväckande, men jag är glad, det betyder ju att jag har gjort framsteg ;) Det snöade lite när jag körde..snart kommer vi leva i ett vitt land. "Snö är inte bra för mänskligheten!" - Mr Körskolelärare.
Skrämde kanske Robert lite på tunnelbanan sen genom att vara hyper (jag skyller det på för många plötsliga temperaturändringar) men övertalade honom och Hugo att äta lunch med mig. Heheh..
Kemilektionen ägnades åt att försöka lösa en enda uppgift, vilket dessutom misslyckades.. För inte är ju 79,2x=-79,2x? Jaja, ledig imorn så ska försöka jobba med matte, kemi och historia (kanske lite engelska också förresten). Men sen så är det ju teori imornkväll igen så borde även försöka läsa i den boken oxå... Stora planer^^ Men för en gångs skull ser jag fram emot denna lediga dag mitt i veckan, trots allt pluggande. Ska bli väldigt skönt att få sova till 9-10, och när imorgon är över så är det fredag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar