torsdag 19 november 2009

The Mad Hatter

Haha, satt och pratade om lägesenergi, konkurrens och logaritmer med pappa under middagen. Nörd. G-prov i MaC imorn och jag har gjort (nästan) alla övningsuppgifterna i boken. Det känns inte som att provet kommer vara så svårt, med det är ju också bara ett G-prov. Värre blir det nog med VG-MVG-provet på måndag :(
Idag har jag även övningskört och tittat på Alice i underlandet. Övningskörningen gick bra, backade en massa och fickparkerade lite. Men det var väldigt roligt att få se Alice i underlandet igen, den filmen brukade trollbinda mig när jag var liten, det enda jag var medveten om var filmen. Jag kan inte komma ihåg att det har varit så med någon annan film. Jag längtar tills Tim Burtons version av den kommer, med Johnny Depp som hattmakaren^^ Biopremiär 12 mars 2010 :)

1 kommentar:

  1. Hoppas de gick bra på ma-provet. Locka pappa till övningskörning i helgen!

    SvaraRadera