måndag 16 november 2009

Planering

Jag, som ju alltid klagar på våra håltimmar och på att lektioner blir inställda hela tiden, tänkte bara säga hur otroligt jätteskönt det var att få veta att vi inte hade någon spanska idag. Jag menar, jag slutade 15 istället för 17 eftersom vi tttade på film på svenskan och slutade tidigare även därifrån. Woho! :D
Men jag måste verkligen lära mig att använda en kalender att skriva in alla läxor i.. Det borde bli ett nyårslöfte! Menmen, att-göra-lista:
  • Plugga kemi, prov onsdag 18/11 (idag och imorn)
  • Plugga matte, prov fredag 20/11 & måndag 23/11 (torsdag och helgen)
  • Skriva svenska, deadline måndag 30/11 (måndag och tisdag v48, ev. mer)
  • Förbereda svenska redovisning, måndag 30/11 (måndag och tisdag v48, ev. mer)
  • Plugga spanska, prov måndag 30/11 (torsdag och helgen v48)
  • Plugga historia, prov tisdag 1/12 (helgen v48 och måndag)
  • Plugga religion, prov måndag 7/12 (torsdag och helgen v49)
  • Skriva religion, deadline måndag 21/12

Jag vet visserligen att Fredrik närsomhelst kommer förstöra hela min planering genom att lägga in ett fysikprov och Max (eller Max-vikarien) kommer säkert göra något dumt. Men jag har iaf försökt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar