fredag 13 november 2009

Fredag den 13:e

Inte för att jag har haft så mycket otur idag (ännu) så måste jag få säga att det inte har varit en perfekt dag. Min mentor/svensklärare har varit sjukskriven länge nu och kommer förhoppningsvis tillbaka efter jul, men för att göra allt värre så ska min engelsklärare bli pappaledig ända till sommaren :'( Liksom två av mina favoritlärare försvinner under lång tid och blir ersatta av dumma vikarier :(
Men, nu är det helg! :D Efter en promenad har jag kommit på att det var ganska skönt väder idag för en gångs skull, det kändes trevligt att märka. Inte så otursaktigt ;) Simons pappa fyller dessutom år och ska firas ikväll.

3 kommentarer:

  1. Ojoj, fast kul för Max.
    Här hemma har R fått lunginflammation igen. :(

    SvaraRadera
  2. ja :P
    ajdå :| men isf tror jag inte att vi kmr till er imorn :O hälsa att han ska krya på sig :)

    SvaraRadera
  3. lika bra att vänta tills han är friskare, tror iofs inte att det smittar. Kolla Kasper idag... :)

    SvaraRadera