onsdag 11 november 2009

I'd toast to the future but that'd be a lie


Jag köpte klänningen igår. Heheh.. Så kan det gå om man hittar fina saker i rätt storlek. Jag är glad^^

Blev väldigt irriterad på min kemilärare idag bara för att han var sjuk. förutom att det gjorde att jag var i skolan 2h för tidigt så är det största problemet att han är sjuk väldigt ofta, och iom att vi bara har en lektion/vecka så förlorar vi väldigt mycket tid på grund av detta. Troligtvis, om det inte blir bättre, kommer det sluta med att större delen av klassen inte kommer förstå alls vad det är vi gör i kemin. Jag menar, det är inte helt utan anledning som vi är 4 stycken som har slutbetyg i kemiA. Provet nästa vecka (som ingen riktigt vet vad det kommer handla om) gör situationen ännu jobbigare för oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar