onsdag 25 november 2009

This is me alone

Jag känner mig som en väldigt duktig flicka idag. Har kört två maskiner tvätt (nästan bara mina kläder, hehe), vattnat blommor, dammsugit, bytt lakan, övningskört och pluggat kemi :D Kvar att göra på dagens att göra lista är: skriva färdigt svenskan (speciellt den muntliga delen), plugga spanska, dusha, fixa mina naglar och städa lite till.
Jag var så duktig när jag övningskörde att jag tyckte att jag förtjänade pannkakor till lunch - det blev American Pancakes med grapefrukt och socker^^ Det var jättemysigt ända tills den elaka grapefrukten bestämde sig för att spruta saft i mitt öga :( Det gjorde ont ;'(

2 kommentarer:

  1. Vilken ond grapefrukt!:O du bet den väl riktigt hårt som straff? :P

    SvaraRadera
  2. ja, den va jättedum ;'( nej.. men jag åt upp den iaf :D

    SvaraRadera