fredag 22 februari 2008

Dear..eh..

I'm so excited, I just can't hide it...

Jag höll koll på M åt dig igår, du borde vara tacksam. Även fast jag tydligen ( 0:) ) nästan skämde ut dig på köpet. Det var väl inte mitt fel att dina kompisars föräldrar var närvarande :O *oskyldig* Men det var väl bra att jag höll koll på M, långis-i-rosa-tröja och några till, det fick oss att skratta. Det utvecklade också blick-språket med dess hjälpmedel: sms. Och sen så skämde du nästan ut mig här hemma..
Uppträdandena var kul, speciellt M & co, men Spice Girls -1 var också ganska kul.

...I'm about to lose control and I think I like it...

Tack, du, för skivan, har lyssnat på den fyra gånger i sträck än så länge. :D
Tack, alla, andra för skiva, film, godis och grejer till rummet. Med mera.

...And I know, I know, I know, I want you, I want you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar