lördag 9 februari 2008

Morr!

Har precis sett Melodifestivalen, och hur sjutton kunde Amy Diamond gå vidare!? :( Hon är ju yngre än mig, och det var flera som var bättre än henne!! Låt nummer 5 - Michael Michailoff och E-Type & The Poodles var helt klart bäst, men just nu har jag "I love europe.." i huvudet. :)

Idag var jag annars bara på möbelmässan, som var roligare än man kan tro. Vi kom in gratis (det koster egentligen 230:-/person), och man fick gratis godis och frukt överallt. Det var kul och det var roliga balansplatte-stolar som man kan sitta och balansera på ;). Och gröna, goda äpplen som är gratis tackar man väl inte nej till? Enligt sagan om Snövit är det bara de röda äpplena som är giftiga, inte de gröna. xD
Nu ska jag och Anto se Silent Hill så jag hoppas att den är bra :).

Hat, hat, hat på Amy...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar