söndag 10 februari 2008

Söndag kväll :(

Har nu varit på träningen (dansen) och jag gjorde tydligen en väldigt fin spinnturn i quicksteppen om man tänker på hur Renata reagerade när hon såg den. Det är kul att få göra mer än kvartsvändningar och locksteps; det är ibland bra att gå i en tjejgrupp även fast jag dansar pardans. Shownummer kan väl också gå bra på uppvisningar, fast man får ju förstås inte tävla. :(

Har kommit hem till Kasper och han var VÄLDIGT glad att det kom hem människor. Fast han blev lite ledsen när ingen ville hälsa på en gång (enligt nya kursen, kolla mammas blogg), och sen jättejättejätte glad när jag tillslut hälsade. Nu ligger han brevid skrivbordet och tuggar på en gammal McDonalds-leksak som låter och verkar helt nöjd med det. Är man hund så är man..!

Anto, du borde gå och lägga dig snart (på den här sidan av midnatt!! ;P) för det är inte bra att komma försent/skolka, inte ens på en måndag.

1 kommentar:

  1. jag SKAAAA sova, tjata inte mamma! XD nädå, men jag ska gå och sussa nu, så oroa dig inte ^^ skriver antagligen i bloggen i morgon om jag kom försent eller inte :P

    SvaraRadera