onsdag 20 februari 2008

Mini

I skolan hände inget speciellt idag, förutom att Mia var sjuk igen (vi hade vikarie). Vi slutade nästan en timme tidigare eftersom Ami inte ville ha klassråd med oss, och så släppte hon oss tidigare. När jag väntade på tåget/var på tåget bestämde jag och Anto att jag skulle möta henne i stan. Det blev lite panik på slutet, när tåget rullade in på Centralen, så jag ringde Anto för första gången sen i början på sommaren (typ andra gången totalt sett).
Men vi träffades vid PressStop och Anto köpte sina tidningar (som jag köpte i måndags :D) och sen gick vi till Bengans. Eftersom vi båda fyller år nu så köpte vi presenter till varandra: jag köpte en skiva som Anto valde, och Anto köpte en som jag valde. Vi vet vad vi får, men det är i alla fall något vi vill ha. Han i kassan blev förstås lite förvirrad när jag sa att den ena skivan jag köpte skulle vara en present (köpte en med GC till mig själv). Han ville då veta om den skulle vara plomberad och då vände jag mig bara om och frågade Anto om bytesmöjligheten behövde finnas. DÅ fattade kassören att jag köpte en present till en kompis som var med vid inköpet, och vi skrattade åt det alla tre. Sen så skulle ju Anto göra samma sak - köpa två skivor, varav en skulle vara en present - , och då blev den stackars killen lite förvirrad igen. :O
Sen åkte vi till Hagsätra och hämtade en kamera hos Antos pappa. Jag har aldrig tidigare träffat honom, bara sett foton, under de sju år som Anto och jag har känt varandra. Men min lilla slutsats är att pappan är VÄLDIGT lik sin äldste son. De pratar till och med likadant.

Sen tror jag inte att det hände så mycket mer idag. Eller sedan senaste inlägget. :O
Fast jag kan ju säga att de sura bilarna var väldigt goda. De var godare än orginalversionen, vilket skyltarna också är.

....._______
¨¨¨/___I____\_
-(@__/____@ )<
Hoppas att någon kan se att det där är en Mini :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar