onsdag 13 februari 2008

Blubbiblupp!

Idag börjar Grey's Anatomy igen!! <3 Var bara tvungen att säga det först av allt.. :o Bara 1,5 timmar kvar!! Ooo! =D

Men läste en konstig tidning när jag kom hem (ett hus) och det stod lite om tonårsrum. Var självklart tvungen att kolla om det var något interessant, och till exempel var det en Marcus, 15. På frågan Vad gör du i ditt rum svarade han: Spelar datorspel, ser på film, dricker te (!!!!!) och äter popcorn med kompisarna.
Jag bara: Vad GULLIGT!! (missbrukar fortfarande) Han är kille, 15 och dricker te på sitt rum (med kompisar, kanske, beror på tolkning).

Vad har jag gjort idag då? Hmml.. Jo, jag har klackat om mina skor, så nu går det förhoppningsvis bra att gå med dem ett tag till. Fick veta att jag har sovmorgom till 9.20 på Fredag pga muntiligt NP i svenska. Yippie!! =D
På spanskan tittade vi på två avsnitt av serien, och varje gång en av karaktärerna (Rafael) visades så sa killarna i min klass "Åh nej! Det är den där bögen igen!" Hahahah :) Han ser faktiskt misstänkt skum ut (betyder inte att jag kallar honom bög!) men eftersom han snart ska göra inbrott (tror jag) så... Ja, ja ja, noone fattar antagligen nada.

Vi åt lunch med Ami, våran svenska och engelska lärare, och inte ens lärarna gillar skolmaten ibland. Det var gulaschsoppa och den var kryddad på något konstigt sätt som den inte brukar vara.

Är det någon som kan hjälpa mig med ett mattetal från Tetra C?? 2110: En "enarmad bandit" har tre fönster. I varje fönster kan man se en av följande fyra symboler (hjärter, klöver, ruter eller spader) varje gång man drar i handtaget. BONUS får man om alla tre är olika. Beräkna P(bonus). = Sannolikheten för bonus

Please, please, please!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar