torsdag 14 februari 2008

Deppig McSuperman



Visade mamma affishen på Johnny Depp i Grey's reklamen igår, och hon hade ingen aning om vem det var!! Först tyckte hon att det var likt McDreamy (Patrick Dempsy), och sen trodde hon att det var Milo Ventimiglia (Peter Petrelli i Heroes). Såå lika är de faktiskt inte. Fast de här bilderna var de likaste jag kunde hitta, och så gjorde jag dem svart/vita alla tre. Och den på Johnny är inte samma som affishen, tyvärr.

Och jag MÅSTE se Johnny Depps nya film, Sweeney Todd. Äntligen få höra honom sjunga, det är en möjlighet alldeles för bra för att missa. Jag har hört honom spela gitarr, men sjunga..!!! :D
Vill någon se den med mig?

I skolan idag läste vi texter av August Strindberg (Tjänstekvinnans son och Hemsöborna, inte hela förstås, men för mycket). Det var en massa skumma ord som aldrig längre används. Det var jobbigt att läsa det högt, men kul att lyssna på de andra när de läste. Gud, vad elak jag är! xD

Och ikväll börjar Kate Walsh's spinn-off serie Private Practice på 4:an klockan 21. Eller det börjar egenligen den 28:de, men det går nånting även idag också i alla fall. Tråkigt bara att det inte var Femman som fick köpa rättigheterna till den serien också, för nu måste man hålla koll på vilken kanal man ska sätta på:
Grey's Anatomy - Kanal 5; Private Practice - Tv 4; Gossip Girl - Kanal 5; Ugly Betty - Kanal 5; Desperate Housewives - Kanal 5; Heroes - Tv 4; Kyle XY - Kanal 5.. kan ha missat någon, men sju serier räcker hela veckan. Sen gillar jag också vissa reprisserier som Vänner, Joey och Gilmore Girls och andra som går på femman...... Suck..
I've got to Waste A Moment now..

2 kommentarer:

  1. Jag vill se Sviniga Todd med dig! :D du kan följa med mig och mamma XD

    SvaraRadera
  2. Okej! :D
    Bara vi inte äter det där, du vet vad, sen. Jag VILL inte det.

    SvaraRadera