söndag 24 februari 2008

Sportlov!! xD

Äntligen sportlov!! =D Det ska bli filmmaraton med Anto (tre filmer redan avklarade) och så ska jag försöka åka till Farsta eller nåt. Måste köpa födelsedagspresent till stora M den här gången. Måste egentligen köpa något till R också, men jag tror jag väntar lite med det. Det är ju lite lättare om man har en aning om vad man ska köpa.
Sen så måste jag ju använda min nya stereo ( =D )medan båda högtalarna fortfarande fungerar. (På kalaset igår så fick jag pengar, presentkort, högtalere till iPoden, strumpor och en konstig röd/vit-randig tröja som ser ut att komma från Polarn och Pyret, fast den är från Lindex :O. Och så stereon förstås.)

Kände mig nästan blind på dansen idag. Orsak: för långt hår + snurrar (igen). Blev tillslut tvungen att sätta upp håret för att kunna se något. :O Vi jobbade lite mer på rumban och gick igenom stegen till quicksteppen valsen.

Om melodifestivalen tänker jag bara säga att det inte bara var jag som började tänka på strippor av BWO:s framträdande. Det var nånting konstigt med deras kläder och den där hissen...

Men det är kanske så det är i Our Own Future :O

1 kommentar:

  1. Haru fått en stereo o så mycket grejer... då behöver du ju inte få nåt mer... stoppar undan allt igen...

    SvaraRadera