tisdag 25 mars 2008

blöt

Har klippt mig nu, det blev väl ganska bra. Inte sämre än det var innan i alla fall, med alla klippningar som jag har gjort själv :P Hon som klippte frågade om jag hade klippt luggen sjäv... :O
Men sen åkte vi till Farsta simhall och simmade ett tag. Och fick massage av bubbelbadet. O0oOo0O Efter det så gick vi till Farsta C och gick i lite affärer och åt lunch. Jag ska ner och fixa till hela min ljudanläggnig (stereo med sladdar) om ett tag, så att iPoden får plats brevid sängen. Och hörlursuttag, så slipper jag ha en massa sladdar tvärs igenom hela rummet, och skrivbordsstolen som extra plats att ha iPoden på. Sladden var nämligen för kort. Men nu har jag 5 meter sladd att dra längs väggen, hoppas det är lagom långt bara.. :S
Här utanför ramlar snön ner från taken i solskenet (YIPPIE!!) och fortsätter vädret så här så borde snön vara borta snart :D

Kul också att äntligen höra något från dig Ant, det var nästan en vecka sen.. Hahaha, förra lovet klarade vi knappt 2 dagar, men nu har det gått hela 5 dagar utan någon som helst kontakt, förutom ditt inlägg nu då. Inte ett enda sms, vi borde nästan vara lite stolta... :O

2 kommentarer:

  1. Jag ar verkligen INTE stolt! xO

    buuu, men snart ar jag ju hemma, samtidigt som du aker din kos igen! :( bla. Men vi ses sakert ;)

    SvaraRadera
  2. Men det blev ju 5 sms i går.. tre för dig, två för mig. Dyrt, dyrt, dyrt.. Men pappa tyckte inte att 2 dyra sms gjorde något... xD

    SvaraRadera