onsdag 26 mars 2008

Landet

Var ute på landet med pappa och farfar idag. Det var väldigt kallt och blåsigt. Vi fikade i stugan när vi kom dit, men bestämde oss snabbt för att vi skulle åka hem snart igen. Men innan vi kunde åka hem så var jag ju tvungen att ta kort på sjön. Så jag sprang ner till sjön, tog ett kort med mobilen, sprang tillbaka igen. I ganska så djup snö, och iskall motvind. När jag kom till bilen så hade pappa och farfar inte ens hunnit sätta sig i bilen. Och jag hade snö innanför skorna, och var blöt. Deprimerande väder!! :(
Sen släppte pappa av mig vid pizzerian, och jag gick hela den korta vägen hem till mamma. Kasper blev överförtjust, som vanligt, så jag lekte ett tag med honom. Sen blev jag trött och la mig i soffan, det var inget bra på tv men jag kollade en stund på någon barnkanal…
När mamma sen räddade mig från de tecknade serierna så gick vi till centrum och jag köpte naturgodis för 42:50..påskgodis.

Guess who just got back today?
Them wild-eyed boys that had been away
Haven't changed, haven't much to say
But man, I still think them cats are crazy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar