fredag 21 mars 2008

PANG!

dårå..!
Var hos Agnes igår -> idag (sov där) och det blev ganska kul. Vi hämtade två av hennes småsyskon först och sen gick vi och köpte det som fattades till våran traditionella chokladpudding. Vi äter alltid chokladpudding och vispgrädde när jag är där. Hahaha...

En sak som vi gjorde som vi inte brukar göra är att jag ringde Fredrik. I norrland :D Det var kul, och jag är inte lika läskig som han tydligen tyckte.
- Hej, det är Sara, Agnes kompis. Vi skulle ju lära känna varann. (vi chattade innan alla tre och då sa han att han inte kände mig :O)
- Ja, men inte NU. Det här är läskigt!
- Ja jag vet.
- Du låter fan inte lika fjollträskig som dom andra. (A, J & S)
- Gör jag inte? Nähä.
...bland annat... Hahaha, men det var kul... xD

Men sen, efter att vi ätit våran chokladpudding, så var vi törstiga och tänkte öppna läsken vi köpt innan. Fast det tänkte tydligen inte flaskan :( Vi försökte skruva upp korken i 1½ timme, medan vi kollade på tv, men sen gav vi upp och Agnes började klippa upp korken med en nagelsax. Ajajaj.. Det var inte riktigt världens bästa idé, men det visste vi inte då. Men det var tydlingen väldigt högt tryck inne i flaskan, och korken sköts upp i taket (PANG!) och framförallt Agnes, min madrass, väggarna, golvet och taket blev nedskvätta av läsken. Vi blev helt tysta en lite stund (av förskräckelse) och sen började vi gapskratta! Fast hennes mamma tyckte inte att det var lika kul..men, men...

Sen var det tydligen snöstorm i morse, vilket inte vi såg, för vi sov, men sen när jag skulle hem så var det extremt halt. Fast innan jag åkte hem så chattade vi med Fredrik igen, och han tyckte fortfarande att jag var läskig.. xD

Pappa tycker att norrlänningar bara är dryga och sega. I alla fall sa han det, men jag håller inte med.. ;)

Förresten, Anto varför hör man inget från dig? Nåt internetkafé eller annat ställe med dator borde det väl finnas i staden London. Fast du har inte skrivit på över en vecka nu...och bara varit bortrest i 1½ dag eller nåt...

2 kommentarer:

  1. Ha! Ni är ju läskiga allihop! Annars skulle den ju inte exploderat...
    Och det blir INGEN nagelsaxklippning av läskflaskor i det här huset...

    SvaraRadera
  2. Hahahhaa, 3vlig kväll xD
    NorrlÄnningar Ä ju dÄ bÄsta som finns <3 inte alls dryga och vad de nu stod xD ja kommer bli bra norrlänning när ja flyttar dit^^ måste bort från fjollträsk så fort som möjligt :D

    SKELLEFTEÅ <333 hat på HV71 -.-'

    SvaraRadera