tisdag 18 mars 2008

snö :'(

Varför ska det börja snöa igen?! Just när man började få hopp om att våren kanske var här för att stanna, så vaknar man och allt är vitt. Och så halt att det är svårt att gå till tåget.

Planen fungerade ganska bra, lite för mycket folk bara. Och en dum blondin (inga fördommar, jag lovar, hon var bara elak) som satte sig där jag hade tänkt sitta. Hade jag fått sitta där, tror jag att det hade gått bättre med planen. Humpf..
"Vi tjejor ska väl inte behöva göra allt"

Hade matteprov idag, Statistik & Sannolikhetslära VG-MVG och det gick nog rätt bra. Hoppas jag. Och sen hade vi förberedelseprov i engelska inför NP, så jag skrev lite mer än en A4 i brevform. Det gick också rätt bra, hoppas jag. Men nu ska jag börja plugga lite till nästa prov, som är Genetik på torsdag.. BLÄ!! Varför måste alla lärare nödvändigtvis proppa in alla prov innan ett lov? Och sen alla NP i engelska och matte efter påsk, och MINST 2 i spanska, och antagligen en massa fler....B..L..Ä..!

Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar