söndag 23 mars 2008

tråk

Hade tråkigt, speciellt nu på kvällen, så jag såg en film med M&M, Man on Fire, den var ganska bra. Har man inget bättre för sig så.. Men den hade sorgligt slut :'(

Har absolut ingen som helst aning om vad jag ska göra imorgon, blir väl kanske som idag: James Blunt (orkade inte byta), GG och rita samtidigt och om vartannat. Samtidigt som jag har tråkigt. Eller så tar jag pappas dator och kollar på nån film. Vill att det ska vara fint väder, och varmt, så att man kan göra något ute. Det är ändå inget kul att sitta framför datan, för ingen kul är inne på MSN och det finns oftast inte några nya inlägg att läsa. Och alla är bortresta: A åker skidor, J i Polen, Anto i UK....

Men på tisdag ska jag som sagt klippa håret, och sen har pappa pratat om att vi ska gå och simma. Och antagligen ska vi till landet på onsdag, och så lämnar pappa av mig hos mamma på tillbakavägen. Mina storartade planer. Verkligen.


:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar