lördag 1 mars 2008

knas

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.


1. Hur mår du idag?
Room On the Third Floor

2. Kommer du komma långt i livet?
Torture Me

3. Hur ser dina vänner dig?
The Long and Winding Road

4. Kommer du gifta dig?
Still Waiting

5. Vad är ditt livs themesong?
She Is

6. Vad är ditt livs historia?
Rockin Robin

7. Hur är skolan för dig?
Imagine

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Don't Know Why

9. Hur kommer imorgon vara?
Stay Together For the Kids

10. Vad är det bästa med dina vänner?
I Don't Dance

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Schism

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Blue and Yellow

13. Hur är det med ditt liv?
Hold On

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
The Quiet Things That No One Ever Knows

15. Hur ser världen på dig?
The Christmas Song

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Hands Held High

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Boogie Woogie

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Mysterious Ways

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Little of Your Time

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Hurry

21. Kommer jag nånsin ha barn?
I Wish it Could Be Christmas Everyday

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Poprocks & Coke

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Midnight Tango

24. Vad är några tips till mig?
Little Death

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Broken

26. Vad är min danssång?
Bleed it Out

27. Hur ser mitt rum ut?
She Could Be

28. Ska jag gifta mig?
Rockin' Around the Christmas Tree

29. Vad är din syn på världen?
Burning Inside

30. Min absoluta favoritmat?
Animal I Have Become

31. Det här tycker jag om nyhetsprogram?
Hundred

32. Äger du något pinsamt?
I've Got You Under My Skin

33. Har du någonsin tänkt på hur din framtid kommer att se ut?
Everyday

34. Kommer du bli rik?
Road Trippin'

35. Vad tyckte du om den här listan?
The Thin Ice

1 kommentar:

  1. Ja snodde testet ;)
    Va skumt de känns att kommentera här :O aldrig gjort de, ja e van med blogg.se xD

    Skola imorn :'( se ja inte fram emot :(
    hahaha ja e flumm xD "inte mört" xD HAHAHAHAHAHAHA

    SvaraRadera