torsdag 27 mars 2008

Är brunett.

..men berätta inte för alla där hemma, Anto, inte ens för din mamma. För då vet snart pappa, och då blir det ingen överaskning. Men, som man kanske förstår av rubriken så har jag färgat håret. Eller tonat, men det är brunt i alla fall. Jag vet inte hur det ser ut än, det är för blött och jag orkar inte leta reda på en hårtork.

Annars har jag gått på långpromenad med Kasper och hjälpt mamma att fixa lite med bilen. Satt in extra backspeglar (tills när jag ska övningsköra xD) bland annat.

3 kommentarer:

  1. oh, Sari är brunett! :D vad kul, det maste jag genast tala om for din pappa! :D xD Näda, jag skojar bara, din hemlighet ligger i tryggt förvar någonstans i mig... (later väldigt bra xD)

    SvaraRadera
  2. och ... oj. Jag har visst ännu inte vant mig vid att skriva med å, ä och ö ännu. :S Blev lite blandat, men du lar nog kunna lasa i alla fall. xD

    SvaraRadera
  3. OJ vad jag är misslyckad.

    I alla fall sista meningen i förra inlägget..

    SvaraRadera