tisdag 11 mars 2008

mat

Ja, idag kom jag fram till att det faktiskt går att föra ett samtal om mat. A & I lyckades ju, och långa M, S och W pratade länge om tomater på lunchen. Och killar kan faktiskt bara göra en sak samtidigt; långa M kan i alla fall inte flytta på knät och prata i telefon samtidigt. :O Det betyder att vi var med dem på rasterna idag också.
Köpte Bliss, K! och TotP i stan idag och har just målat naglarna gråa. Man fick nämligen rosa, lila och grått nagellack med Bliss. Och så har jag ju nu lite nya pappersbitar med fina bilder som jag inte får glömma på söndag. Hoppas jag kommer ihåg den från Frida också. :S

C - I can't get you off my mind, that's when I realised you had me hypnotized

1 kommentar:

  1. KAN ALLA SLUTA MOBBA MITT OCH ISAKS SAMTAL!!! de viktiga e inte va som sas, utan att han inte hade överdosat^^ <3

    SvaraRadera