lördag 22 mars 2008

goodis..

Jahaja, det blev mer godis. Men en väldig massa marsipan och mandelmassa - varför kan ingen nånsin komma ihåg att jag inte äter det?! :( Fast det var annat också, får väl försöka utöva lite byteshandel här hemma.
Gick till centrum innan gästerna kom och köpte lite smink och en tidning, och pappa bokade tid hos hårfrisören tills på tisdag. Så snart ska jag färga håret igen :D hehehe... Det var förresten jättehalt, jag gled nerför backarna i mina klackar. Och när det inte var backe så gled jag tillbaka ett halvt steg för varje steg frammåt.
Sen spelade jag tv-spel med lilla M typ resten av kvällen, det tog väl några timmar på grund av en fyrarätters påskmiddag. Var tvugna att avbryta för varje rätt. Vi var såå sociala..verkligen. Men vi hade ganska kul i alla fall, bättre det än att M spelar CS hela tiden och jag sitter och är halvsocial med gästerna.

Och jag la också till en räknare. Så tänk på att den bara visar från ca 21:50 idag. Har haft fler besökare än så förstås.. ;) Och den visara bara "unika besökare".. Just nu iaf..ändrar kanske sen :P

1 kommentar:

  1. Ta med marsipanet till Vallentuna så kan jag hjälpa dig ...

    SvaraRadera